Reklama nemusí být vždy drahá!
Reklamní obsah má jedno společné – je velmi drahý! Musí tomu tak být ale vždy? Jsou to totiž právě začínající firmy, které si takto drahou propagaci nemohou dovolit. Velmi často se tak potýkají s nedostatečným přílivem nových zákazníků, negenerují potřebný zisk a budoucnost firmy je v ohrožení. Přitom není vždy zapotřebí vsázet na předraženou televizní reklamu, která jen málokdy dokáže zacílit na konkrétní skupinu zákazníků. Sociální sítě nebo seo optimalizace představují chytrá řešení, které si mohou dovolit ke své propagaci i menší firmy s omezeným rozpočtem. Pojďme si o této formě marketingu říci o něco více.
Ppc kampaň – co je to?
Ppc reklama pochází z anglického slovního spojení „pay-per-click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Tento druh reklamy je jedinečný, neboť inzerent neplatí za samotnou reklamu či její umístění, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Inzerent si tak může vcelku snadno regulovat, kolik je ochoten investovat do propagace. Na rozdíl od jiných tipů reklam, je možné téměř okamžitě od spuštění sledovat výsledky. Je možné zacílit na konkrétní skupinu zákazníků za pomoci seo https://www.seoconsult.cz/seo-online a klíčových slov. Navíc se jedná o flexibilní reklamu, která je klientovi mnohdy vytvořena na míru dle jeho požadavků.
Sociální sítě
Sociální sítě v posledních letech přímo raketově narůstají na oblíbenosti. Toho je si řada firem dobře vědoma a proto pomalu ale jistě směřuje veškerý svůj reklamní obsah právě tam. Právě zde je totiž možné zacílit na konkrétní skupinu uživatelů. Založit si vlastní profil na některé z nich je stále zdarma, tak proč této možnosti nevyužít? Možná budete překvapeni, jak málo stačí, abyste byli vidět. Bohužel v dnešní době jen webové stránky už nestačí, i když nabízí kvalitní a neotřelý obsah.