Kvalitní PR články jsou základ
Nezbytnou součástí SEO optimalizace jsou bezesporu PR články. Právě do nich jsou totiž následně vkládány zpětné odkazy, a tím pádem dochází k linkbuildingu. Je tedy jasné, že pokud máte zájem o optimalizaci jako takovou, budete si muset nějaké PR články zakoupit. Množství je rozhodující, čím víc, tím vyššího účinku optimalizace se dočkáte.
PR články můžeme rozdělit na dva základní typy, na revoluční a na tematické. Tyto dva typy se od sebe poměrně dosti liší, podstata avšak zůstává stejná.
– Revoluční PR články – Originální články psané copywritery, do kterých se vždy vkládá po jednom zpětném odkazu. Články se následně publikují na různých podpůrných webech.
– Tematické PR články – Články psané na dané téma, které jsou následně publikovány na tematicky zaměřených webech, magazínech nebo blozích, což mnohonásobně zvyšuje jejich efektivitu a hlavně i význam do budoucna. Cena je vyšší, avšak účinek je z dlouhodobějšího hlediska silnější.
Žádné problémy s duplicitou
S klasickými PR články měli vyhledávače dříve problémy, a proto jim už téměř odzvonilo. U nových revolučních článků se problémů s duplicitou opravdu nedočkáte, jak bylo totiž již zmíněno, články jsou originální a psané lidmi, nikoliv generované nějakými generátory textu a tak podobně. Z hlediska vyhledávačů je to tedy stoprocentně účinné a hlavně bezproblémové.
Jaké články vybrat?
Otázkou tedy zůstává, jaké články pro svůj web vybrat, jestli revoluční nebo tematické. Odpověď je v tomto případě poměrně složitá, a proto se bude lepší domluvit s odborníky ze SEOlight s.r.o. Co se ale týká výhod a nevýhod, velikou předností klasických revolučních PR článků je cena, která je skutečně přívětivá. Efekt je sice maximální, ale stále ho nelze srovnávat právě s tematickými PR články. Odkazy zabudované do tematických článků budou v budoucnosti mnohem silnější.